onsdag 24. september 2014

New papers from Pion Design - Siri's Kitchen


Lenge siden jeg har lagt ut prosjekter her i bloggen....energien og gleden til å skape er fortsatt ikke helt kommet tilbake.
Men...så kom det nye vakre ♥ papirer fra Pion Design - Siri's Kitchen....da "måtte" jeg bare prøve meg på noen kort.... og det var så godt å sitte på scrapperommet igjen. Er litt rusten kjenner jeg men tenker at det kommer tilbake når jeg bruker mer tid her... 

De nye papirene er som alltid kjempefine og har nydelige detaljer og motiver.


Her ser dere hele kolleksjonen....detaljerte bilder finner dere hos Pion Design sin hjemmeside.

http://piondesign.se/paper-collections/siris-kitchen/

Tusen takk for alle tilbakemeldinger det varmer ♥♥♥
Anne Kristine

11 kommentarer:

Marianne H sa...

Åhhh, så lekkert. Arkene er bare sånn MÅ ha ser jeg :) Gøy at det kommer noe med disse motivene :-)
Herlig å se et innlegg på bloggen din igjen . God klem :-)

Hilde sa...

Takk for at du deler <3 De arkene ser helt herlige ut! Håper jeg får fatt i de etterhvert.

Godt å se du scrapper :-)

Marci sa...

Beautiful card! Have missed seeing your wonderful projects, but understand if you need a break.

Mette sa...

Nydelig kort og nydelige ark:) Håper gleden og lysten kommer tilbake til deg etterhvert, må bare la tiden hjelpe deg :) Klem Mette

❤ Kaia sa...

ÅÅåå så bra at du er på "rommet" ditt igjen Anne....
Nydelig kort, og jeg kan tenke meg det ja, at nye Pion papirer hjelper på litt..
Håper det går bedre...
Masse gode tanker fra Kaia

Kjersti sa...

Nydelig kort Anne, utrolog flott med rødt! Så hyggelig å se du er igang igjen - om enn så smått:)
Klem:)

KFE Design sa...

Jeg er sikker på, at vi alle til tider ikke lige er så aktive som vi ønsker, men de fleste gange kommer kysten det da heldigvis igen. Dejligt at se dine nye kort og ja - papiret er lækkert.

Unni Marie sa...

Nydelig kort du har laget av flotte ark. Kos deg

Unknown sa...

I would also love to say that a health insurance dealer also utilizes the benefit of coordinators of a group insurance policies. The health insurance broker is given a list of benefits sought by anyone or a group coordinator. Exactly what a broker does indeed is seek out individuals or coordinators which best match those wants. Then he offers his referrals and if both sides agree, the actual broker formulates binding agreement between the two parties...Best Cardsharing Server

Little Artbee sa...

Such a very nice card you made, so wonderful decorated. I love it.
Dear Greetings
Sabine

Anne-Eddie sa...

Lekkert! Vakkert pynta og nydelige papirer..😊 Klem fra Anne-Eddie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...